2015. október 6., kedd

Helyzetjelentés

Kedves Olvasók!


Tudom, hogy van aki várja már a következő fejezetet, de sajnálattal kell közölnöm, hogy az még késik egy ideig. Írtam, hogy múlt héten otthon voltam, mert lebetegedtem, de szerencsére hétvégére úgy tűnt, hogy meggyógyultam. Azonban tegnap ismét elkaptam valami förmedvényt, amitől hánytam és lázas is lettem. Nos, alig bírtam fölkelni, nemhogy megcsinálni a következő részt... Ne haragudjatok! A rosszullétem szerencsére mára elmúlt, azonban holnap a sok mulasztás után egy kémia témazáróval kezdek, amire szintén fel kell készülnöm. Ma azt gyűrtem, és próbáltam bemagolni mindent, na meg a számolásokat is gyakoroltam, így nem jutott időm a fejezet megírására. Ezért is elnézést, de mivel nyakamon az érettségi, nem tehetem meg, hogy nem készülök (főleg kémia és biológia szakon). De ígérem, hogy a napokban iparkodni fogok az írással. :D Bár mostanság eléggé rám jár a rúd, és tényleg pech, hogy egy légúti megbetegedés után egy gyomorvírusom lesz, de nem adom fel a küzdelmet, és véres harcok árán is, de legkésőbb péntekre kiteszem a legújabb részt! :)

Remélem megértitek, de ha nem, akkor sem tudok mit tenni! :( Sajnos keresztbe tettek a magánjellegű problémák, amiket nem olyan könnyű áthidalni... De amint visszatalálok önmagamhoz, újult erővel fogok szorgoskodni az oldalon!^^

~Satin

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése